KARMA

Spoločnosť KARMA vznikla v roku 1910 , založil ju významný český podnikateľ Karel Macháček. V čase intenzívneho rozvoja plynárenstva založil v Prahe továreň na výrobu plynových spotrebičov. V  roku 1925 previedol výrobu do Českého Brodu, cca 25 km na východ od Prahy. Bola to prvá továreň svojho druhu v Čechách a z toho plynie aj mnoho následných ďalších prvenstiev vo výrobe: prvý plynový kuchynský sporák v Čechách, prvý prietokový ohrievač vody českej výroby a mnoho ďalších. Na toto nadväzuje celý sortiment spotrebičov pre domácnosť.

 

Na rovnakom mieste funguje KARMA od roku 1925 dodnes. Základným odborom činnosti zostáva výroba plynových spotrebičov. V roku 1992 sa KARMA transformovala na akciovú spoločnosť. Firma prešla rozsiahlou rekonštrukciou a technologickou inováciou. V roku 1998 získala svoj prvý certifikát akosti podľa noriem ICO 9001.

 

Dnes je spoločnosť KARMA najväčším výrobcom konvenčných plynových kachieľ v Českej republike. Pokračuje tak vo svojej tradícii začatej už v roku 1910. Od roku 1997 sa predaj výrobkov Karma úspešne rozšíril aj v Slovenskej republike.

Značka KARMA v posledných rokoch dynamicky rozširuje svoj sortiment nielen tradičnej vykurovacej techniky, ale predovšetkým o kuchynské spotrebiče. Dnes spoločnosť KARMA uvádza na trh ucelený sortiment vstavaných spotrebičov značky KARMA Design. Tieto atraktívne výrobky prinášajú používateľovi predovšetkým uľahčenie prípravy jedla, komfort obsluhy a veľmi pohodlné čistenie spotrebičov.

 

Oceníte napríklad vstavané rúry, ktoré sa samy čistia, ktoré za vás nastavia správnu teplotu pečenia, sklokeramické indukčné dosky, ktoré ohrievajú len dno nádoby a vy ušetríte veľa energie a navyše sa na doske nič nepripáli. Pri odsávačoch oceníte funkciu automatického čistenia vzduchu „Clean Air“ v miestnosti každú hodinu po dobu 10 min alebo kovové tukové filtre s neobmedzenou životnosťou.

 

Ceny uvedené v katalógu považujte za ceny orientačné, t.j aktuálna predajná cena sa môže od uvedenej ceny v katalógu líšiť z dôvodu rôzných akcií, technického zdokonalenia, alebo zmeny vývoja na trhu.